life is good



Koulupäivät on nykyään melkeen pelkkää wanhojentanssia, suunnitellaa vaa kamujen kans sitä koulun omaa tanssia (pari tuntii päivässä palaverei siihen liittyen tietty?) ja kevät lähestyy! Hiihtolomallekin on vissiin pikku matka suunnitteilla...hihi jeee

14 reactions:

Anonyymi kirjoitti...

Mikä fontti tossa bannerissa on?:D

Elisabeth kirjoitti...

En muista nimee oon ladannu kauan aikaa sit netistä :) googlaa free fonts xd

Milja kirjoitti...

Ootpa nättinä :*

Elisabeth kirjoitti...

Kiitti milja!<3 niin varmasti säkin:)

Anonyymi kirjoitti...

Kenenkaa tanssit vanhat? :)

Anonyymi kirjoitti...

äääh miks oot noin kaunis ?

Anonyymi kirjoitti...

Kiva banneri! :) ja oot kaunis<3

Elisabeth kirjoitti...

mun poikaystävän kanssa<3

älä höpötää! kiitos ihana<3

kiitos paljon!<3

Anonyymi kirjoitti...

Random kysymys? Mikä on sun lempi-kukkas? tai jos sul on monta? ::D

Elisabeth kirjoitti...

haha XD vaaleenpunaset ja valkoset pionit ja ruusut on mun lemppareita:)

Anonyymi kirjoitti...

mistä toi paita on :)?

Elisabeth kirjoitti...

Cubuksesta, siin on sellane kiva avonainen selkä:)

Anonyymi kirjoitti...

Moi!
Siskolta kuulin kauppiksesta juttua, että joku tyttö oli kaatunut ja loukannut pahasti ja olit nauranut tytölle kuultuasi jutun Annikan kanssa? Mulla on susta ollut tosi hyvä kuva tähän asti ja oon pitäny sua tosi mukavana jne ihmisenä, mutta nyt muuttui käsitys ihan päinvastaiseksi jos tällänen tosiaan pitää paikkansa.

Elisabeth kirjoitti...

Mul kiehuu päää....miten mut aina onnistutaan sotkemaan tälläsiin juttuihin mihin en oo tippaakaan osallinen? Alusta asti koitin tehdä selväks et mua ei toi juttu sinäänsä kiinnosta, en oo nauranu kertaakaan oon vaan sivuuttanu ton asian koska mitä mun nyt siihen pitäis sanoo et joku ihminen ketä en edes tunne on kaatunut jossain koulussa jossa ite en edes ole? Toi on perätön juttu ja harmittaa että tollasten juorujen takii must tulee tollanen kuva:(